مقالات

راهنمای خرید اتو و بخارگر

انواع اتو بخار

این محصول در انواع متنوعی طراحی و تولید شده است و شما می توانید با توجه به نیاز خودتان محصول مورد نظر را خرید کنید.

اتو بخار معمولی: این مدل به دلیل استفاده آسان و سریع بیشترین استفاده را در مصارف خانگی دارند. این نوع اتو سال هاست که تولید و به بازار عرضه می شود. اتوهای بخار قابلیت تنظیم دما برای انواع پارچه را دارند ولی یک مشکلی که همیشه این اتوها داشتند، سوزاندن لباس ها بوده است. اگر دمای اتو را به میزان مناسب تنظیم نکنیم و یا مدت زمان زیادی اتو بر روی لباس بماند باعث سوختن لباس می شده، که در نسل های جدید به دلیل تغییر در جنس کفه آن ها و مجهز شدن به سیستم خاموشی اتوماتیک، این مشکل برطرف شده است. از مزایای این نوع اتو می توان به گرم شدن سریع و قیمت مناسب آنها اشاره کرد. اما یکی از معایب آنها توان کم این مدل می باشد که باعث می شود زمان اتو کشیدن لباس ها نسبت به مدل های دیگر بیشتر باشد.

در مواقع خرید این مدل اتو باید به جنس کفی آن ها دقت کرد. کفی های سرامیکی بیشتر از کفی های استیل مورد استفاده قرار میگیرند، زیرا احتمال چسبیدن انواع پارچه به کفی های استیل بیشتر از سرامیکی می باشد.

وجود دکمه های تنظیم حرارت در این مدل نیز بسیار مهم می باشد که ما بتوانیم با توجه به جنس پارچه، دمای مناسب را برای اتو کردن انتخاب کنیم.

وجود دکمه های مجزا برای اسپری کردن آب، توان مصرفی، اندازه طول سیم نیز نکاتی هستند که برای انتخاب مدل مناسب برای خرید اشاره کرد.

اتو پرسی: این نوع اتو گزینه جذابی برای خرید به نظر می رسند. از این مدل بیشتر برای اتو کردن پارچه، ملحفه، شلوارهای پارچه ای و لی در زمان کمتر نسبت به مدل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. البته کار کردن با این مدل اتو نیازمند تجربه کافی می باشد. از مزایای این اتو می توان به تسریع در اتو کشی به دلیل داشتن صفحه بزرگ و قدرت بالا در صاف کنندگی اشاره کرد. اما ایراد اساسی این مدل این است که نیاز به فضای بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارد.

اتو بخار ایستاده (بخارگر): جدیدترین نوع اتوهای بخار، اتوهای ایستاده یا بخارگر می باشند. از این نوع می توان به صورت عمودی و آویزان استفاده کرد. این مدل ساختاری کاملا متفاوت با دیگر مدل ها دارد. مهمترین مزیت این مدل، امکان اتو کشی به صورت عمودی می باشد.

بخارگرها در مقایسه با اتوبخار معمولی، استفاده کمتری دارند ولی بسیار سریع تر و آسان تر از دیگر مدل ها لباس ها را اتو می کنند.

در اتو کردن با دیگر مدل های اتو، نیاز به تجربه و حوصله می باشد ولی اتو بخار ایستاده (بخارگر) نیاز به میز اتو ندارد و به صورت عمودی و بسیار آسان می توانید لباس ها را صاف و بدون چین و چروک اتو کنید.

استفاده از بخارگر در زمان شما صرفه جویی می کند. لازم نیست لباس های خود را روی میز اتو پهن کرده و اتو را چندین بار روی لباس بکشید. فقط کافیست لباس را آویزان کرده و سری بخار را روی لباس بکشید. بخارگر فقط برای اتو کردن و صاف کردن پارچه و لباس نیست، بلکه می توانید برای از بین بردن میکروب ها بر روی تخت خواب و پرده به دلیل داشتن بخار بسیار داغ استفاده کنید.

یکی از معابیت اتوهای بخارگر این است که نمی تواند خط اتو روی لباس بیاندازند. علاوه بر این، صاف کردن خطوط عمیق مقداری سخت و دشوار می باشد.

اتو بخار بخریم یا بخارگر؟!

در واقع هیچ جواب قطعی برای این سوال وجود ندارد، زیرا هرکسی با توجه به نیاز و سلیقه خود دستگاه را انتخاب و خرید می کند.

اتو بخار و بخارگر هر دو به کمک مخزن آبی که دارند، بخار تولید می کنند و چین و چروک لباس ها را از بین می برند. هر دو وسیله نکات مثبت و منفی زیادی دارند و نمی توان به صورت دقیق یکی از این دو را انتخاب کرد، زیرا افراد مختلف، سلیقه و نیازهای متفاوتی دارند. عده ای برای رفع نیازهای خود داشتن هر دو وسیله را ترجیح می دهند اما این در حالیست که برخی تنها با داشتن یک وسیله همه نیازهای خود را رفع می کنند.

فروشگاه لوازم خونگی (LAVAZEM KHONEGI)، برای راحتی مشتریان خود تمامی مدل های اتو بخار را برای فروش دارد و مشتری با توجه به نیاز و سلیقه خود می تواند هر مدلی را انتخاب، مقایسه و خریداری کند. فقط کافیست به سایت فروشگاه مراجعه کنید و تمامی مدل های اتو را مشاهده و خریداری کنید.

ارسال رایگان، گارانتی و ضمانت سلامت کالا

یکی از ویژگی‌های خوب فروشگاه لوازم خونگی ارسال رایگان به سراسر تهران است و در قبال شهرستان‌ها باید بگوییم که با کمترین هزینه سفارشات شما را به شهرستان‌ها در سراسر ایران ارسال خواهند کرد.

لوازم خونگی تمامی محصولات را همراه با ضمانت سلامت کالا به همراه فاکتور مهر شده ارسال خواهند کرد و تمامی محصولات از پایین ترین قیمت ممکن در سراسر ایران برخوردار می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *